teisipäev, 25. veebruar 2014

Minu inimesed, minu rahvas, mu seltskond!

Whoa!

Eelmisest postitusest on möödunud rohkem kui kuu ja juhtunud on oi-oi kui palju asju. Käisin paar korda Soomes, siblisin niisama ringi, pidasin sünnipäeva-lahkumispeod ja muud põnevat.

Lähen siis ära täna, 25. veebruaril. Lennuk väljub 21.30 ehk aega on veel umbes 8 tundi. Selle aja sees käin vahetan raha ära ja saan veel mõne inimesega kokku. Närvi mul sees ei ole.. veel. Võib-olla hiljem tuleb. :D


Tegelikult tahtsin selle postituse pühendada oma vingetele sõpradele ja sugulastele, kes tegid need viimased päevad Eestis mulle äärmiselt meeldejäävaks ja meeldivaks. U ROCK! (okei, okei, ma ei muutu veel emotsionaalseks.. seda märkimikku, mis te kinkisite ja täiendasite hakkan ma alles lennukis lugema. Seega järgmises blogis on kindlasti kirjas see, kuidas ma üle lennuki kõva häälega naerma hakkasin ja siis nutma kukkusin. Tune in for that! :D)




 Ülejäänud pildid ei kannata ilmavalgust.. ja hommikust ei hakka rääkimagi. Kui keegi kunagi The Walking Dead-i vaadanud on, siis iga zombie on seal minu nägu..

Praegu ei oskagi rohkem sõnu ritta seada.





Katre.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar