neljapäev, 16. mai 2013

Mis perse ei läe..

Tere!

Käisin siis kolmapäeval esimest korda praktikal. Nagu öeldud, koht asus lähedal.. nii 15 minutit jalutamist. Alustasin kell 11. Kohale jõudes oli kohal terve hunnik tüdrukuid ja ylemus. Istusin taha ruumi ühe prantsuse tüdrukuga, kes mind siis õpetama hakkas. Tegime tegelikult raaatupidamist sellele firmale - trükkisime j korrastasime arveid, panime sisse kliendiinformatsiooni ja sättisime paberid õiges järjekorras kaustadesse. Lõunale läksin kell 2. Saime Mariga kokku ja hakkasime mõnda asjalikku restot otsima.. päris keeruline ylesanne. Kõik olid kallid või siis ei olnud midagi asjalikku menüüs. Lõpuks kui aeg otsa sai, leidsime Burger Kingi ja ostsime sealt omale söödavat. Kõlbas süüa kyll burks.

Igatahes kui tagasi tööle läksin, passisin pikalt niisama. Kuna kylastajaid on vähe, hoone ise väike - ainult 20 tuba ja söödavat ei pakita, passivad neiud seal päevad läbi niisama. Ma siis tutvusin nendega veidi. Üks tüdruk Clara on Prantsusmaalt, räägib imehästi hispaania keelt ka. Ta oli seda koolis õppinud ja nüüd on praktikal nagu minagi. Siis üks tüdruk on Rumeeniast - rääkis hästi hispaania ja inglise keelt. Tema vanemad kolisid hispaaniasse ja nüüd on ta elanud siin 2 kuud ja teeb palgatööd seal asutuses. Siis 2 tüdrukut Portugalist, kes on õppinud arhitektuuri ja oskasid hispaania keelt, aga mitte inglise keelt. Nende ülesandeks on teha evakuatsiooniplaane ja toakujundusi jms. Põhiliselt istusid arvutis koguaeg. Siis üks tüdruk Dasha on Slovakkiast, tema on põhiadminn. Ja ülemused ise on Argentiinast. Päris värviline seltskond.

Terve päeva jooksul ei öelnud ülemus peale tere mulle sõnagi. Üks hetk küsisin, et kas siis pean tulema homme kell 11 jälle. Ta vastas:"Sorry?". Küsisin siis uuesti,  mille peale tüüp lihtsalt minema kõndis. Mõtlesin, et mis siis ikka. Kell 5 lahkus Clara, siis lasin tal bossilt küsida, kas võin ka minema minna. Sain jaatava vastuse.

Päeva lõpuks oli närv ikka täitsa must. Sain siis koju, viskasin diivanile lebosse, Vahur tõi kohe külma õlle kätte ja nii ta läks. Jõime õlut, käisime poes, kust ostsin odavat veini, et calimochot teha. 0.99 senti pudel punast veini. Pole paha. Kodus muljetasime praktikakohtadest ja jõime siis õlut. Mingi hetk hakkasime kaarte mängime. Kell 1 polnud veel väga und, niiet otsustasime calimochot teha. Pärast seda siis läksime magama ka.

Hommikul ajasin ennast jälle 11ks tööle. Ega ma väga vaimustunud polnud. Hakkasin homikul Claraga jälle paberimajandust korrastama, seekord siis teise B&B oma. Saime täpselt kella 1ks valmis selle. Kuna esimesel päeval jäi jutt, et ma võin kell 1 lõunale minna tunniks, siis läksingi. Ytlesin ülemusele ka, et lähen. Saime jälle Mariga kokku, seiklesime jälle toidukohta otsides. Lõpuks võtsime mingi suvalise pitsakoha ja tellisime Ceasari salatit ja läksime parki sööma. Lõuna möödus päris kiiresti. Tagasi minnes ytles Clara, et ma ei tohi minna kell 1 sööma. Nimelt oli ülemus talle öelnud, et mina ei tohi Claraga samal ajal sööma minna. Einoh, vinge mees, eksole!? Siis Clara õpetas mulle süsteemis arveid tegema ja inimesi sisse regama.

Siin asutuses saadetakse kõigi külaliste andmed politseisse kontrolliks. Ja nii pidi hispaanias igas majutusasutuses olema. Ei tea, kas on kah?

Mingi hetk meil enam tegevust ei olnud. Siis Clara õpetas mulle prantsuse ja hispaania keelt, mina talle eesti keelt. Näitasime google street viewst oma elukohti ja rääkisime elust/olust. Ta soovitas mulle prantsuse kööki ja mina näitasin talle eesti rahvusköögi pärle. Põnev oli teada saada teisest kultuurist. Küsisin talt ka, et kas siis teod ja konnad on põhimenüüs, mille peale ta hakkas kõvasti naerma ja ütles, et ta pole kunagi söönud selliseid asju. Vot sulle valearvamust.

Nimoodi lobisedes sai kell 5 ja Clara tööpäev lõppes. Kui Clara lahkunud oli, vaatas ylemus eestoast yle õla ja ytles, et ma võin ka koju minna. Küsisin, et kas tulen siis homme 11ks. Ta ytles, et Irina (hispaania praktikajuhendaja) helistab sulle. Küsisin, et kas on probleem. Mille peale härra vastas, et tal on seal liiga palju inimesi ja et Irin helistab mulle. Küsisin siis uuesti, et kas ma pean homme tulema, mille peale vastati t Irina helistab. Selle peale ei osanud nagu rohkem midagi kosta ja tulin koju ära. Ühesõnaga jäin praktikakohast ilma. Iseenesest nagu kahju ei ole, sest ülemus oli nii eemalehoidev ja ebameeldiv aga teisest küljest on kahju sellest, et hea asukoht oli sel kohal. Kui uue koha peaks saama,siis ei pruugi nii jopata.

Nüüd koju jõudes kirjutasin Reelile ja Irinale. Eks siis ole vast täna/homme kuulda, mis saab. Kui keegi täna ei helista, siis helistan homme ise Irinale.

Praegu olen üksi kodus, sest teised on praktikal. Mari peaks 7 aeg lõpetama.

Praeguseks kõik, eks ma ikka hoian teid asjadega kursis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar