kolmapäev, 12. juuni 2013

Appi kui kuum!!

Hei!

Praeguseks on tõeline Hispaania suvi kätte jõudnud. Päeval on 38 kraadi sooja ja päike kõrvetab täiega.

Teisipäeval ärkasin üles. Markus tegi mulle hommikusöögi - inglise hommikusöök - praemunad, oad, peekon, grillitud tomat, praetud sai ja kohvi. Nii maitsev oli. Pildi saab ka kunagi.

Siis mõtlesime, et mis peale hakkame ja mõtlesime välja, et suundume randa. Vahur tuli ka meiega kaasa. Ja oi jummel - tee sinna oli nagu tee põrgusse. Nii kohutavalt palav oli. Ma jõudsin selle teekonna jooksul oma veevarud ammendada. Jõudsime kai äärde ja tahtsime ujuda. Aga sinna lainemurdjate juurde oli kõrge kukkumine.. Läksime siis sadamasse ja Markus hüppas vette seal.
Kohe lendas mingi mees peale, et ei või ujuda ikka seal. Vahur käis küsimas temalt ka, et kas võib, mille peale vastati "Impossible!". Mekil oli vastus tagataskust võtta, sest ta oli ju käinud seal juba e. "Possible".
Mis seal siis ikka, läksime uut kohta otsima.
Leidsime siis ühe vähe madalama koha, kust lainemurdjate peale saada. Päris hull seikluspark oli see. Kas murrad kaela või mõne luu ära või mitte? Turnisime siis mereni. Poisid hüppasid kohe vette, aga nõrk nagu ma olen kui tean, et vesi külm on, siis mul läks veidi aega julguse kogumisega.
Sain siis vette hüpatud kui avastasin,et vesi on märg ja soolane ja külm ikkagi. Aga mõnus oli! Tulin veest välja ja Vahur ütles, et mul jalg verine. Nii oligi. Olin suutnud kuskil kivi peal oma jala puru tõmmata, õnneks oli ainult väike triip.

Siis tsillisime seal veidi kuni Mekil tuli tööaeg peale. Kõndisime koju..teekond võttis tavalisest kaks korda rohkem aega kuna nii palav oli. Käisime vahepeal sealt vene poest ka läbi, ostsin sefiiri, mida ma juba pikemat aega nillinud olin.
Mekk jäi otseloomulikult tööle hiljaks, aga neil pole sellest midagi. Siis kirjutasin oma aruannet ka natuke. Avastasin,et sain päikest ka selle rannaääres käiguga. Ja ootasin Keidit koju.

Keidi tuli siis natuke vaatasime filmi ja sõime sihvkasid. Pärast läksime õue istuma. Võtsime õlled ja sihvkad kaasa ja mõnulesime maja ees pingi peal. Siis oli aeg juba sealkaugel kui Markus saabus töölt koju ja tuli ka meiega istuma. Talle järgnesid Mari ja Erki.

Mingi hetk tuli super hea mõte, kuna õlled olid otsas  - laseme Vahuril omale asjad 4ndalt alla visata, ise tuletõrje võtet tehes. See tähendas siis seda, et mina, Keidi ja Markus olime all ja hoidsime lina ja Vahur viskas ülevalt asjad. Super hästi õnnestus! Naturaalsed talendid.

Siis mängisime jalkat platsil. Kell oli 1 läbi. Seni kaua mängisime kuni üks vend kuskilt karjus, et "Kell on pool 2, lõpetage ära!"  Ups. Tegelikult saan täiesti aru, siin kostub jumala hästi see lärm, mida õues tehakse. Istusime natuke veel õues ja umbes 3 aeg läksime juba magama.

Täna ärkasin, sõin ja siis kirjutasin aruannet. Keidi tuli enne kahte koju ja läksime parki päevitama. Päevitajad lähevad ikka peale siin kohalikele meestele. Päris mitu vilet ja Holat tuli. Üks pervert hiilis ka põõsas, aga kui ma talle ikka pikalt juba otsa jõllitasin, ei jäänud tal muud üle kui lahkuda.
Mingi poolteist tundi peesitasime seal, kuna ma rohkem ei julgenud. Mingeid rante ega midagi näha ei olnud, aga igaks juhuks. Nooooo, õigesti tegin. Sest kui koju jõudsime ja pesus ära käisin, selgus,et ma olen ikka rämedalt päikest saanud. Õlad on jumala valusad ja tagumik on ka päris hell. Mis seal ikka. Ilu nõuab ohvreid nagu räägitakse....

Nüüd sain LÕPUKS oma aruandega ühelepoole ja vaatame Modern Familyt. Varsti peaks Keidi koju jõudma ja poisid on ka täna ainult 10ni tööl. Homme vist on lõpuks kõigil töödega lõpp. JEE!

Sellist tunnet, et siit ära minna tahaks küll ei ole. Nii mõnus on.  Linn on selge ja seltskond on tore. Üldse väga muretu. Aga varsti peame reaalsusesse tagasi pöörduma. Oijah...

Hoiame kursis!

K.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar